Dette er en tråd jeg pleide ta en tur innom på "gammle" gamer.no eller da diskusjon.no sin tråd, var aldri stor aktiv men heller hjalp folk med svar fra tid til annen. Siden jeg likte så godt den gammle tråden, tenkte jeg skulle få opp en ny med engang.
Jeg elsket og lese alle spørsmålene fr00bs hadde, da jeg fikk glade flashbacks til 2001.
Jeg kan kanskje også introdusere meg, noe som kanskje gjøres best ved og liste opp mine toons.
Krypto 220 Engy
Ioone 219 Adv
Vizier 220 Soldier
Type2501 220 MA
Darkempire 218 Agent og nåværende main.
Empirelost 150 Crat
Jeg er og finne på RK1 i Spartans, og jeg er tidligere Org Leader for Avatars Reloaded
As requested! Her kommer en oppdatering med nyttige links:
AO Universe Guider til quests fra alle expansions, og tradeskill guides for det meste
AO Vault Samme type side som AO Universe
Auno Item database, nano lister for hvert enste prof, equipment config og mye mer.
VhaBot? Div plugins till bots, uten tvil siden å ta en titt på om du skal lage bots, bare pass deg for Vhab's Candy Van
Agg/Def Tool Her kan du regne ut hvor mye init du trenger for å holde et våpen 1/1 ved full def.
AO Wiki
Symbiant List Her kan finne ut hvem patterns og hvem mobs du må drepe, for å få det symbiantet du ønsker.
Market Watch Utrolig bra side som overvåker Clan, Omni & Neut shop channels for en rekke items.
ao.shadow-realm.org Shadowlands Garden Quests guide.
Breed Trickle Calc Her kan du se ability trickle på de 4 breeds.
Notum Wars War Watch Her finner dere de AO tower wars list og arkiv.
Arid Rift Kart Kart over Arid Rift.
AO Maps Skaff dere disse med en eneste gang, og gjør livet dere uhyggelig enklere på i Shadowlands og på Rubi Ka
TL5 Web Site Her finner dere masse info om TL5 twinking, PvP og Pvm.
AO fr00bs Info side til deg med fr00b account.
AO Lead Bot Calc Fått en Supple bot i et AI raid? lurer på hva slags QL armor du kan lage? Se her.
Nilan's AO Skillemu v3 Skill emulator program, lar deg planlegge toons ned til minste detalje
Dette innlegget har blitt redigert av Darkempire: 04.06.2009 15:48

Hjelp

Tilbake til toppen
Multisitat