Solid liste! Personlig ser jeg mest fram til God of War III, Heavy Rain (elsket Fahrenheit), Mass Effect 2, The Last Guardian og Gran Turismo 5. Demon's Souls importerte jeg etter alle de glimrende anmeldelsene. De som ikke har prøvd det ennå har virkelig noe å glede seg til!
Er også spent på Alan Wake og Mafia II.
Det nevnes i artikkelen at GT5 har vært offer for "mange forsinkelser". Meg bekjent har det kun vært en offisiell utgivelsesdato, og det bare i Japan. Der det egentlig skulle komme i mars, men ble utsatt av ukjent grunn. Det har visstnok vært mye rykter om slippdato ute på det store internettet, men ingenting fra Sony/PD.
Det er rikelig med godspill å sette fingrene i dette året, men jeg håper fremdeles vi får se Dead Space 2. For et fantastisk spill originalen var! Spesielt siden både Resident Evil 5 og Silent Hill 5 skuffet ganske mye.
Hvis Insomniac holder den farta de bruker burde vi få se Resistance 3 i år også. Det hadde dog ikke gjort noe om de får litt ekstra tid til finpuss før det slippes. Er spent på hvordan den historien ender.
Hurra for 2010, ett av tidenes beste spillår!