Sitter for tiden å koser meg med God of War collection. Tenkte å gjøre det før jeg satt i gang med God of War 3, da det er mye jeg ikke husker. Jeg må si jeg er veldig imponert over håndarbeidet til de som har gjort dette.
Om jeg skal sitere spillmagasinet;
"Alt fra teksturer og til figurer er for det meste mer detaljerte og sylskarpe, grumsete kantutjevning og lignende er historie. Som forventet kjører spillene i silkemyke 60 bildeoppdateringer per sekund, og de utrolige animasjonene er bedre enn mye av det vi får servert i dag. "
Må si jeg er ganske enig i dette.
Men jeg kom i allefall til å tenke på en ting.
Hvorfor ikke gjøre dette med flere PS2- eller Xbox-klassikere? Nå vet jeg ingenting om Xbox-klassikere, men regner vel med at det er en del av dem også.
Så hvilke spill ville du sett i oppgradert versjon? Altså, ikke oppfølgere. Spillene må være de samme, bare oppgradert til HD osv.
Kan vel kanskje starte med min liste som jeg satt og fantaserte om her i går kveld.
- Alle Metal Gear Solid-spillene til PS2
- Shadow of the Colussus
- Alle Ratchet & Clank-spillene
- State of Emergency
Kunne sikkert nevnt flere, men nå tok jeg med de jeg mener det ville hatt noe for seg å oppgradere.
Er foreksempel lite vits i å ta med noen fotball- eller racing-titler, da disse gjerne får oppfølgere som er opptaderte.
Logg inn
Opprett bruker
Hjelp